zondag 9 mei 2021

Gerrit Hartholt


 Gerrit Hartholt (fotograaf Foto Theo)

Gerrit Hartholt

Geboren iets ten noorden van Dedemsvaart, en nu al heel lang woonachtig in Dedemsvaart.
Getrouwd.
Kinderen.
Ten gevolge van een ernstige situatie van pesten op het werk ben ik in de WIA terecht gekomen.
Aan de toekenning door het UWV van WIA (met een stuk terugwerkende kracht) ging een discussie vooraf van bijna 5 jaar.
De situatie van pesten op het werk waar ik te maken mee had, en de vele stress die dat veroorzaakte gedurende een lange periode, had nog een gevolg en dat is dat ik er letterlijk ziek van werd (diagnose non-hodgkin lymfoom). Met goede hulp is de lymfeklier kanker nu (redelijk) onder controle. 
Ben nog steeds van mening dat als het UWV mij in een eerder stadium niet had teruggeduwd in de ziekmakende situatie van pesten op het werk, dat het dan duidelijk anders gelopen zou zijn. Echter zoals o.a. de slachtoffers van de Toeslagenaffaire hebben ondervonden (ondervinden), communiceren met overheidsinstanties in Nederland is niet altijd even makkelijk.

Activiteiten anno 2021

Mensen die mij kennen weten dat ik ondanks mijn beperkte belastbaarheid, mij al jaren inzet voor meer veiligheid, meer werkgelegenheid, meer duurzaamheid, meer menselijkheid en voor de regio Noord-Oost Overijssel meer bereikbaarheid.

Actueel doe ik dat onder andere via:
- de petitie 'Meer woningen voor jongeren door de bouw van meer woningen voor senioren'
- de petitie 'Stop de verkooptelefoontjes' / 'Stop de illegale handel in contactgegevens'
- de petitie 'Verbeter reïntegratie slachtoffers (seksuele) intimidatie en pesten op het werk'
- het amendement 'Aanpakken van de oorzaken van vluchten'
- Geen Woorden maar Banen 
- de actiegroep Stoppestenophetwerk.nu
- de werkgroep ouderbetrokkenheid van het IJslandse Model in Dedemsvaart
- de medezeggenschapsraad van het Zeven Linden College

D66

In 2019 stond ik namens D66 Overijssel kandidaat voor de Provinciale Staten van Overijssel op plek 20.

Actueel schrijf ik mee aan het concept verkiezingsprogramma van D66 Vechtdal. D66 Vechtdal is het overkoepelende bestuur van D66 Hardenberg, D66 Ommen en D66 Dalfsen.

Kandidaat lijsttrekker D66 Hardenberg

Sinds eind mei 2021 ben ik kandidaat lijsttrekker voor D66 Hardenberg. De leden van D66 Hardenberg kunnen in de periode eind mei - begin juni 2021 een keuze maken uit twee kandidaat lijsttrekkers.

In het nieuws

Campagne jas te koop via Marktplaats haalde tot mijn verrassing het NOS 8 uur journaal 19 maart 2018:
https://gerrithartholt.blogspot.com/2018/03/cdaer-uit-dedemsvaart-is-klaar-met-buma.html
Item EenVandaag over Europa 16 mei 2019:
Fietspad Zuiderbos Dedemsvaart krijgt dynamische LED-verlichting 25 februari 2020:
Spraakmakers NPOradio1 vraag aan Martin van Rijn Aedes over 'Meer woningen voor jongeren door de bouw van meer woningen voor senioren' 08 april 2021:
Gerrit uit Dedemsvaart biedt 18 mei 2021 Tweede Kamer online petitie aan inzake 'Stop de verkooptelefoontjes' / 'Stop de illegale handel in contactgegevens' (de Stentor):

Contact

Contact is mogelijk via het contactformulier onderaan deze pagina.
Contact is (deels) mogelijk via twitter.
Contact is mogelijk via facebook na een invite.
Contact is mogelijk via linkedin na een invite.
Contact is mogelijk per email: hartholtd66 (at) gmail.com

Na meer dan 27 jaar heb ik op 12 oktober 2018 mijn lidmaatschap van het CDA opgezegd:
https://gerrithartholt.blogspot.com/2018/10/opzegging-lidmaatschap-cda-per-12.html

Campagne filmpje maart 2019 (kandidaat provinciaal statenlid D66 Overijssel:
Stem een arbeider in de Provinciale Staten van Overijssel
https://www.youtube.com/watch?v=BZAT5-Gnpb4

Deze pagina is 30 mei 2021 bijgewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten