woensdag 27 september 2023

Onderzoek naar de toegankelijkheid / ontoegankelijkheid van de politiek in de gemeente Hardenberg

Inspreken oriƫnterende ronde gemeenteraad Hardenberg 26 september 2023.

Een pleidooi voor een onderzoek naar de toegankelijkheid / ontoegankelijkheid van de politiek in de gemeente Hardenberg.

==========

De toegankelijkheid of zo u wilt ontoegankelijkheid van de politiek in de gemeente Hardenberg.

Voorzitter, gemeenteraadsleden, schaduwfractieleden en belangstellenden.

Recent zei een prominente VVD politicus citaat: "Bemoei je ermee". Einde citaat.

In het kader van 'bemoei je ermee' wil ik mij vanavond bemoeien met de toegankelijkheid of zo u wilt ontoegankelijkheid van de politiek in de gemeente Hardenberg.

Ik heb een droom, en die droom is dat de Nederlandse politiek ook toegankelijk is voor autisten.

Aangezien de gemeente Hardenberg graag opnieuw gekozen wil worden tot meest toegankelijke gemeente, is mijn voorstel om in de gemeente Hardenberg te beginnen.

Ik heb een droom, en die droom is dat de Hardenbergse politiek toegankelijk is ook voor autisten, en niet alleen voor niet autisten en mensen in een mediagenieke rolstoel.

Daarom bepleit ik een onderzoek naar de (on)toegankelijkheid van de politiek in de gemeente Hardenberg.

Dank u.

==========




Gerrit Hartholt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten