maandag 11 december 2017

Dedemsvaart meer gezicht geven

Tot mijn verbazing las ik 5 december 2017 een artikel, het kwam er op neer dat iemand die kandidaat is voor de gemeenteraadsverkiezingen in de gemeente Hardenberg, Dedemsvaart meer gezicht wil geven. Dit via CDA Hardenberg.

Oud-Kamerlid Cisca Joldersma wil Dedemsvaart meer gezicht geven
https://www.dedemsvaartsecourant.nl/nieuws/dedemsvaart/519154/oud-kamerlid-cisca-joldersma-wil-dedemsvaart-meer-gezicht-geven.html


Dit verbaasd mij.

Ik heb niets tegen Cisca Joldersma, ik heb wel wat tegen de werkwijze van CDA Hardenberg.
Wat daarbij een rol speelt is o.a. het volgende:

======================================================
======================================================

Ik vindt dit een bijzondere ontwikkeling.

Toen ik probeerde Dedemsvaart meer gezicht te geven, bijvoorbeeld door te pleiten voor op- en afritten in de N36 ten zuiden van Dedemsvaart (stond in het verkiezingsprogramma van CDA Hardenberg), werd daar door CDA Hardenberg met negeren op gereageerd.

Toen ik het onderwerp 'Zonnepanelen ook voor Huurders' aankaartte, werd dit door diverse CDA afdelingen opgepakt maar niet door CDA Hardenberg (nog sterker ik kreeg een boos telefoontje van CDA Hardenberg).

Toen ik het onderwerp 'Stop pesten op het werk' aankaartte (een normen en waarden onderwerp), heb ik daarvoor geen steun gekregen vanuit CDA Hardenberg.

Tijdens de evaluatie van de verkiezingen in 2014 door CDA Hardenberg werd er gezegd: er had een gereformeerde vrouw uit Dedemsvaart op de lijst moeten staan (die stond er toen niet op).

Eigenlijk geeft CDA Hardenberg nu toe dat ze de afgelopen jaren te weinig aandacht aan Dedemsvaart hebben besteedt (ondanks dat de huidige CDA wethouder in Dedemsvaart woont).

Groet Gerrit Hartholt Dedemsvaart.
Initiatiefnemer van voorstellen als 'Bevordering werkgelegenheid om Nederland sterker te maken'.

======================================================
======================================================

Groet Gerrit Hartholt Dedemsvaart
https://nl.linkedin.com/in/gerrithartholt/nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten