zondag 4 december 2016

Sinterklaas surprise NS survivalkit

Omdat ik wel eens met de trein reis (soms 3 uur heen / 3 uur terug), hebben enkele surprise Pieten gedacht Gerrit kan wel een NS survivalkit (Trein survivalkit) gebruiken. Vandaar dat ik december 2016 voor Sinterklaas een gevulde NS survivalkit kreeg. Een leuke verrassing. (Ik neem aan dat het leesvoer niet voor eenmalig gebruik is.)


Sinterklaas surprise NS survivalkit (2016) foto 1


Sinterklaas surprise NS survivalkit (2016) foto 2


Sinterklaas surprise NS survivalkit (2016) foto 3

Dank aan de surprise Piet / surprise Pieten.

Groet Gerrit Hartholt (december 2016)

4 opmerkingen:

  1. Hoi gerrit,

    Hoe ben je aan die gele doos gekomen? Ergens online gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Unknown.

      Dank je wel voor de vraag.

      Dit Sinterklaas kado heb ik gekregen, weet niet exact hoe dit kado en die doos gemaakt zijn.

      Voor zover ik mij kan herinneren is deze doos in elkaar geknutseld, een bestaande doos is voor zover mijn geheugen strekt voorzien van de gele kleur (tenzij die al geel was) en de blauwe striping, het venster is gemaakt van een stuk stevig transparant plastic.

      Ik hoop dat jij hier iets mee kan.

      Unknown het beste en veel knuntselplezier.

      Groet Gerrit Hartholt.

      Verwijderen